جار شیشه ای برای بسته ای انواع مواد به خصوص مواد غذایی به کار می رود. فروش و عرضه ی انواع جار شیشه ای و ظروف بسته بندی به صورت عمده و خرده از طریق این سایت صورت می گیرد. برای اطلاع از قیمت خرید عمده ی جار شیشه در شهر تهران و دیگر شهرهای ایران تا انتها با ما همراه باشید و یا از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

تعیین قیمت جار شیشه ای

تعیین کردن قیمت یک جار شیشه ای بستگی به عوامل متعددی دارد که به آنها خواهیم پرداخت. چه در تهران و چه در شهر های دیگر قیمت گذاری بر اساس یک سری شرایط انجام می شود. این شرایط عبارت اند از:

  1. کیفیت جار شیشه ای
  2. تیراژ خرید جار شیشه ای
  3. طرح و اندازه ی جار شیشه ای
  4. نوع درب جار شیشه ای
  5. خرید از فروشگاه اصلی یک شرکت تولیدی کننده جار شیشه ای
  6. خرید مستقیم از تولید کننده جار شیشه ای

1)کیفیت جار شیشه ای :

یک جار شیشه ای با کیفیت کاملا شفاف است. رنگ آن متمایل به آبی یا سبز نیست. کاملا متقارن است و دارای نقص و زدگی نیست. بدون حباب است. هرچه یک جار ویژگی های گفته شده را بیشتر داشته باشد به این معناست کیفیت بالاتری دارد و در ساخت آن درجه یک ترین مواد اولیه به کار رفته است.

2)تیراژ خرید جار شیشه ای :

هرچه تعداد خرید شما بالاتر باشد و به صورت عمده خرید فرمایید هزینه ی پرداختی کمتر خواهد شد. سفارشاتی که تعداد آنها بالای 1000عدد باشد عمده محسوب شده و برای تولید آنها خط تولید اتوماتیک راه اندازی خواهد شد.

3)طرح و اندازه جار شیشه ای :

شما می توانید برای مشاهده ی انواع جار شیشه ای در طرح ها و سایز های متفاوت به قسمت محصولات سایت مراجعه نمایید و برای اطلاع از قیمت هرکدام از آنها با ما تماس بگیرید.

4)نوع درب جار شیشه ای :

درب های جار شیشه ای از جنس فلز یا پلاستیک ساخته می شودن که درب های فلزی دارای تنوع بیشتری در طرح و رنگ هستند.

5)خرید از فروشگاه اصلی شرکت تولیدی جار :

خرید از فروشگاه اصلی یک شرکت یک مزیت دارد آن هم این است که شما مجبور به پرداخت هزینه های اضافی به واسطه ها و مبالغ اضافی به عنوان مالیات یا اجاره به مالک فروشگاه که به صورت سود به مبلغ محصول می افزایند نیستید.

6)خرید مستقیم از تولید کننده ی جار شیشه ای :

ما در شرکت جار شیشه ای دینا این امکان را برای تمامی متقاضیان جار فراهم نموده ایم تا شما بتوانید به آسانی و به صورت اینترنتی از خود تولید کننده ی این شرکت خرید نمایید.

موارد کاربرد و استفاده ی جار شیشه ای

جار شیشه ای یک ظرف شیشه ای برای بسته بندی و نگهداری مواد است که امروزه به خاطر اثبات کارآمدی آن به اکثر مردم طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیار استفاده می شود. موارد مطرف جار شیشه ای عبارت است از:

  • بسته بندی و نگهداری مواد غذایی
  • مواد آرایشی
  • مواد بهداشتی
  • مواد دارویی
  • مواد شیمیایی
  • مواد صنعتی

ظرف جار شیشه ای

ظرف جار شیشه ای و سفارش اینترنتی آن

برای سفارش ظرف جار شیشه ای شما می توانید به راحتی جار شیشه ای مورد نیاز خود را از قسمت محصولات سایت انتخاب کرده و یا سفارش ساخت جار اختصاصی خود را بدهید. ارسال تمامی سفارشات از شهر تهران خواهد بود. شرکت جار شیشه ای دینا با داشتن دو کارگاه تولیدی در دو شهر بزرگ تهران بهترین و با کیفیت ترین جار شیشه ای را برای شما تولید و عرضه می کند. پس از ثبت سفارش شما محصول خود را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت در محل دریافت خواهید کرد. از توجه شما سپاسگزاریم.