جار شیشه ای امروزه به یکی از پرطرفدار ترین محصولات برای بسته بندی و نگهداری انواع مواد به ویژه مواد غذایی  تبدیل شده است. شرکت جار شیشه ای دینا انواع جار های شیشه ای شفاف و با کیفیت را در دو شهر تهران و اصفهان به شما عرضه می کند. برای اطلاع از بازار خرید انواع جار شیشه ای با ما همراه و در تماس باشید.

جار شیشه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم جار شیشه ای نوعی طرف بسته بندی برای نگهداری انواع مواد است که در شکل ها و اندازه های مختلف، متناسب با نوع ماده تولید می شود. این ظروف شیشه ای در قسمت دهانه قطر بیشتر دارند که سهولت را برای ریختن هر ماده ای در آن فراهم کنند. درب های جار شیشه ای عموما از دو جنس فلز و پلاستیک ساخته می شود که در این موضوع تنوع درب های فلزی از نظر رنگ و طرح بسیار بیشتر از درب های پلاستیکی می باشد همچنین، درب فلزی از لحاظ نفوذ نکردن مواد آلوده و گرد و غبار به داخل ظرف و همچنین نشت نکردن مواد درون ظرف به بیرون مطمئن تر است. نوعی جار شیشه ای که به تازگی در بازار رواج یافته و نوعی درب بخصوص به نام درب کانتینری دارد. این درب ظاهری زیبا و شکیل تر به جار می دهد که همین امر باعث شده تا این جار های درب کانتینری علاقمندان بسیاری را به سوی خود جذب کند. جار شیشه ای از گذشته ها تا کنون ساخته و استفاده می شده که به سه روش:

  1. دستی
  2. اتوماتیک
  3. نیمه اتوماتیک

تولید می شدند. روش اول که در گذشته به کار گرفته می شد و اکنون منسوخ شده است اما دو روش دیگر با توجه به تیراژ جار شیشه ای به کار گرفته خواهند شد. به این شکل که اگر تیراژ بالای 1000 عدد باشد خط تولید اتوماتیک و اگر از این تعداد کمتر باشد خط تولید نیمه اتوماتیک راه اندازی خواهد شد. برای اطلاع دقیق تر از بازار خرید انواع جار با ما در تماس باشید.

بازار خرید انواع جار

ظرف بسته بندی مواد غذایی

جار شیشه ای برای بسته بندی مواد مختلفی به کار می رود که بیشترین استفاده از این ظروف برای بسته بندی و نگهداری مواد غذایی می باشد. این مواد عبارت اند از:

  1. مواد غذایی مانند عسل، مربا، مارمالاد و عسل، ادویه جات، سبزیجات خشک، چای، قند و شکر، انواع سس و رب.
  2. مواد آرایشی و بهداشتی مانند انواع کرم ها و ماسک های مو و صورت.
  3. مواد صنعتی و شیمیایی مانند انواع چسب، رنگ، حلال ها، اسید ها و غیره.
  4. مواد داروی مانند انواع شربت ها، قرص ها، پمادها و غیره.

در بازار خرید انواع جار، امروزه جار های شیشه به طور گسترده تر برای مواد غذایی در حال استفاده هستند و بیشتر شرکت ها و تولیدی های مواد غذایی به جار های شیشه ای روی آورده اند. البته این موضوع یعنی استفاده و کاربرد جار های شیشه ای برای دیگر مشاغل و صنایع گفته شده در بالا همواره در حال گسترش است. اکثر جارهای پرکاربرد برای نگهداری عسل و مربا و همچنین انواع رب و سس ها در اندازه های نیم کیلویی و یک کیلویی هستند. ولی اکثر مدل های جار شیشه ای در شرکت دینا در اندازه های متفاوت تولید می شوند که دقیق تر آن ها را می توانید در قسمت محصولات سایت مشاهده فرمایید.

بازار خرید انواع جار شیشه ای شفاف به صورت اینترنتی

شرکت جار شیشه ای دینا برای سهولت سفارش و خرید در شرایط خاص کشور امکان خرید غیرحضوری و ثبت سفارش اینترنتی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. برای دریافت راهنمایی و سفارش بهتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایان صفحه با ما در تماس باشید و همچنین برای مشاهده ی دقیق انواع جار ها و سایز بندی آنها، به قسمت محصولات سایت مراجعه فرمایید.