جار شیشه ای که یکی از ظروف بسته بندی مواد غذایی و غیره است امروزه طرفداران بسیاری هم در داخل و هم در خارج از کشور پیدا کرده است. بنابراین تولید و پخش آن در کشورمان بسیار رواج یافته و امروز تقریبا در اکثر شهرهای ایران تولید می شود. شرکت جار شیشه ای دینا در دو کلان شهر تهران و اصفهان مشغول تولید و پخش انواع جار شیشه ای می باشد.

قیمت ظرف بسته بندی جار

جار شیشه ای که برای بسته بندی مواد مختلف به کار می رود با توجه به نوع، اندازه، نوع درب، کیفیت، تیراژ خرید، نحوه ی خرید و دیگر موارد قیمتی متفاوت خواهد داشت. به این صورت که:

  • نوع جار و اندازه آن تغییراتی در قیمت گذاری ایجاد می کند که نمی توان توضیح داد و باید برای کسب اطلاعات دقیق با ما تماس بگیرید.
  • کیفیت یک جار شیشه ای پارامتری است که هرچه بالاتر باشد قیمت جار بیشتر است. اصولا جار های شیشه ای درجه یک و دارای بالاترین سطح کیفیت که رنگ سفید و کاملا شفاف برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شوند و جار های شیشه ای که درجه ی کیفی کمتری دارند و رنگ ها سفید متمایل به آبی و یا سبز دارند برای مواد شیمیایی، صنعتی، دارویی و آرایشی و بهداشتی استفاده می شوند.
  • تیراژ خرید هرچه بیشتر باشد یعنی خرید عمده تر باعث قیمت کمتر خواهد شد و محصول شما شامل تخفیف می شود.
  • درب های جار شیشه از دو جنس پلاستیک و فلز ساخته می شوند که درب های فلزی دارای تنوع بیشتر در طرح و رنگ بوده و طرفداران بیشتری دارند.
  • اگر خرید شما از فروشگاه شرکت تولیدی یا مستقیما از خود تولید ننده باشد قیمت پرداختی شما کمتر خواهد شد. چون خرید از بازار یا دیگر فروشگاه های وابسته هزینه های اضافی مثل مالیات، واسطه ها و حتی اجاره مغازه دار را نیز بر شما تحمیل خواهد کرد.

تولید جار شیشه ای چگونه است؟

در تولید جار شیشه از گذشته تا کنون تغییراتی ایجاد شده و با پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات تولید جار شیشه ای نیز سریع تر و بهتر صورت می گیرد. جار شیشه ای اما به سه روش تولید می شود:

  1. اتوماتیک
  2. نیمه اتوماتیک
  3. دستی

روش سوم مدت زیادی است که منسوخ شده و به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد. اما دو روش دیگر امروزه به وفور در تمامی شرکت ها و کارگاه های تولیدی استفاده می شود. مزیت این دو روش این است که جارهای شیشه ای بدون نقص و زدگی و بدو داشتن حباب ساخته می شوند و ایرادی بر آنها وارد نیست.

تولید و پخش انواع جار

روش تولید چگونه انتخاب می شود؟

معمولا برای خرید های عمده یعنی بالای 1000عدد خط تولید اتوماتیک راه اندازی می شوند و همچنین بالای 1000تا جار شیشه ای سفارش شمارا مشمول تخفیف خواهد کرد. اما در سفارشات خرده یعنی زیر تعداد1000 عددد خط تولید نیمه اتوماتیک راه اندازی خواهد شد. در کارگاه های تولیدی شرکت جار شیشه ای دینا تنها از همین دو روش تولید جار صورت میگیرد و از روش قدیمی تولید دستی استفاده نمی شود.

تولید و پخش انواع جار شیشه ای

به دلیل شرایط خاص به وجو آمده در کشورمان ما در شرکت دینا امکان خرید غیرحضوری و آنلاین را برای شما عزیزان فراهم نموده ایم. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر درباره محصولات  چگونگی تولید و پخش انواع جار و قیمت آنها با ما در تماس باشید و با توجه به موارد بالا به صورت عمده و یا خرده سفارشات خود را برای محصول یا برند خود ثبت نمایید. ارسال تمامی محصولات شرکت جار دینا از شهد تهران بوده و پس از ثبت سفارش در کمترین زمان و با بالا ترین کیفیت آن را در محل تحویل خواهید گرفت.