قیمت به روز انواع جار شیشه ای را از ما در شرکت جار شیشه ای دینا بخواهید. جار شیشه ای نوعی ظرف بسته بندی انواع مواد غذایی و دیگر مواد است که اخیرا به علت اثبات کارآمدی آن به عموم مردم بسیار پرطرفدار واقع شده است.این ظروف هم اکنون در اکثر شهرهای ایران به ویژه اصفهان تولید می شوند که انواع آن را می توانید به صورت غیرحضوری سفارش دهید.

تولید انواع جار شیشه ای

جار شیشه ای از گذشته تا کنون همواره تولید می شده و برای بسته بندی و نگهداری مواد مختلفی به کار گرفته می شده است اما در گذشته بیشتر به روش دستی تولید می شد که این روش مدتی است که منسوخ شده و با پیشرفت تکنولوژی و صنعت امروزه دیگر جار های شیشه ای با دستگاه های اتوماتیک نولید می شوند. جار شیشه ای به دو روش نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تولید می شود که این دو روش به تیراژ سفارش متقاضی وابسته است. اگر خرید عمده یعنی بالای 1000 عدد باشد خط تولید تمام اتوماتیک و اگر کمتر از این تعداد یعنی خرید خرده باشد خط تولید نیمه اتوماتیک راه اندازی خواهدشد. شرکت دینا با داشتن دو کارگاه تولیدی در شهر اصفهان و تهران انواع مختلف جار و بطری های شیشه ای را با همین دو روش تولید می کند. برای اطلاع از قیمت ظروف جار با ما در تماس باشید.

قیمت ظروف جار

 

فروش عمده ی جار شیشه ای

همیشه در خرید یک محصول چند نکته حائز اهمیت است. برای خرید مطمئن جار شیشه ای برای شما چندین گزینه برای خرید وجود خواهد داشت که عبارت اند از :

  • خرید از تولید کننده
  • خرید از فروشگاه اصلی شرکت
  • خرید از بازار و دیگر مراکز فروش

همانطور که می دانید برای اطمینان از خرید دو روش اول بسیار پیشنهاد می شوند. چرا که شما با خرید از شخص تولید کننده یا فروشگاه اصلی یک شرکت تولیدی علاوه بر اطمینان از خرید می توانید در صورت بروز مشکلات احتمالی سریعا آن را برطرف کنید. علاوه بر آن با خرید عمده تخفیف خواهید گرفت و همچنین ملزم به پرداخت هزینه های اضافی به واسطه های بازاری نخواهید بود.

کیفیت و مزایای ظروف شیشه ای

ظروف شیشه ای که برای بسته بندی و نگهداری انواع مواد به کار برده می شوند مزایای فراوانی دارند که به مرور و طی استفاده از آنها به اکثر مردم ثابت شده است. همچنین کیفیت جار شیشه ای دارای معیار و شاخص هایی است که به طور کامل آن را توضیح خواهیم داد.مزایای ظروف شیشه ای عبارت اند از:

  • جنس شیشه واکنش پذیری در حد صفر دارد با هیچ ماده ای حتی مواد اسیدی مثل آبلیمو، سرکه و غیره واکنش نمی دهد و هر ماده ای را تا طولانی مدت می توان در آن نگهداری کرد.
  • شیشه برعکس پلاستیک بر اساس مواد طبیعی ساخته شده و پایه آن مواد نفتی نیست و ضرری ندارد.
  • شیشه قابلیت درب بندی محکم است و به مواد آلوده اجازه ی نفوذ نمیدهد.
  • شیشه تا مددت ها می تواند بازیافت شده و به طبیعت آسیبی نمی رساند.

عاوه بر مزایای بالا لازم است تا شاخص های کیفی جار شیشه ای را یز برای شما بیان کنیم:

  1. یک جار شیشه ای با کیفیت کاملا شفاف است و کدری ندارد.
  2. کاملا بی رنگ است و رنگ آن به سبز یا آبی متمایل نیست.
  3. بی نقص است و تقارن دارد.
  4. حباب ندارد.

یک جار با خصوصیات بالا از نظر کیفی درجه یک محسوب می شود.

قیمت ظروف جار شیشه ای|خرید اینترنتی

قیمت ظروف جار بر اساس اندازه، شکل، تیراژ خرید، کیفیت و نوع خرید تعیین می شود. می توانید برای کسب اطلاعات دقیق از طریق راه های ارتباطی پایان صفحه با ما در تماس باشید. تمامی محصولات تولیدی شرکت دینا نیز دز قسمت محصولات سایت قابل مشاهده هستند.