مرکز فروش جار شیشه ای شرکت دینا در دو شهر تهران و اصفهان قرار دراد و همواره در حال تولید انواع جار های ساده و فانتزی است. شما می توانید علاوه بر خرید حضوری از فروشگاه اینترنتی شرکت دینا نیز برای ثبت سفارش استفاده نمایید. خرید جار شیشه ای با کیفیت که همواره قیمت مناسبی هم داشته باشد همیشه دغدغه ی متقاضی و تولید کنندگان یک محصول است. جار شیشه ای که امروزه با پیشرفت صنایع تولید مواد غذایی و غیره متقاضیان بیشتری پیدا کرده است، اخیرا در تمامی شهر های ایران تولید می شود.

جار چیست و چه کاربردی دارد؟

جار شیشه ای نوعی ظرف بسته بندی انواع مواد به ویژه مواد غذایی است که اخیرا در سراسر کشور و دنیا طرفداران زیادی را پیدا کرده است. جار شیشه ای از جنس شیشه بوده و دهانه ای نسبتا گشاد دارد تا بتوانید هر ماده ای را به آسانی در آن بریزید. جار می تواند درب دار و یا بدون درب باشد. درب بندی جار شیشه ای می تواند با درب های از جنس فلز، پلاستیک و چوب پنبه باشد. جار در بسته بندی مواد غذایی، مواد دارویی، مواد آرایشی و بهداشتی و مواد شیمیایی و صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. جار در گذشته به روش های دستی تولید می شد ولی به تازگی با پیشرفت تکنولوژی و صنایع جار ها و بطری های شیشه ای با روش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شوند.

جار شیشه ای با کیفیت

یک جار شیشه ای با کیفیت دارای شاخص های زیر است:

  1. کاملا شفاف است و هیچ گونه کدری ندارد.
  2. بی رنگ است و رنگ آن متمایل به سبز یا آبی نیست.
  3. بی عیب و نقص است و تقارن دارد.
  4. در دیواره یا کف آن حبابی وجود ندارد.

اگر جار تمامی موارد بالا را دارا باشد به این معناست که در ساخت آن از مواد اولیه ی درجه یک ساخته شده و از نظر کیفی در بلاترین مرتبه قرار دارد. اینگونه جار ها به دلیل حساسیت مواد غذایی در بسته اینگونه مواد استفاده می شوند.

مرکز فروش جار

جار شیشه ای درب کانتینری

نوعی جار شیشه ای که به تازگی تولید می شود و به خاطر شکل خاص درب آن مورد توجه همه قرار گرفته است، جار شیشه ای درب کانتینری است. این نوع جار در اندازه های مختلف تولید می شود که می توانید انواع آن را در کاتالوگ ظروف شیشه ای سایت مشاهده نمایید. جار شیشه ای درب کانتینری در دو مدل استوانه ای و کوپ عینکی تولید می شود. اگر به دنبال یک مدل خاص از جار شیشه ای برای محصول یا برند خود هستید این جار می تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

فروش عمده ی انواع جار شیشه ای

مهم ترین نکته در خرید یک محصول این است که بتوانید آن محصول را از فروشگاهی مطمئن بخریم. بنابراین چند گزینه برای خرید وجود خواهد داشت:

  • خرید از شخص تولید کننده
  • خرید از فروشگاه اصلی یک شرکت
  • خرید از بازار آزاد

همانطور که می دانید مطمئن ترین راه برای یک خرید این است که آن محصول تا حد امکان از خود تولید کننده یا فروشگاه اصلی شرکت خریداری کنیم. شما می توانید با خرید جار شیشه ای دلخواه خود از تولید کننده ی شرکت جار شیشه ای دینا از خریدتان کاملا مطمئن باشید. ما برای خرید های عمده ی شما تخفیف در نظر گرفته ایم. بنابراین هرچه تیراژ خریدتان بالا تر باشد وجه پرداختی شما تا حدی کاهش می یابد.

مرکز فروش جار شیشه ای|خرید اینترنتی

با خرید از مرکز فروش جار شیشه ای به آسانی خرید خود را اینترنتی ثبت کنید . در کمترین زمان آن را در محل دریافت نمایید. می توانید تمامی محصولات تولیدی شرکت دینا را در قسمت محصولات سایت مشاهده نمایید و از طریق راه های ارتباطی پایان صفحه برای دریافت راهنمایی از مشاوران با تجربه ما با ما در تماس باشید.