فروش بطری شیشه ای با چوب پنبه به قیمت کارخانهبطری شیشه ای با چوب پنیه یکی از پرطرفدارترین بطری های شیشه ای میباشد. چوب پنبه یکی از انواع درب هایی میباشد که میتوان از آن ها به عنوان درب های بطری شیشه ای استفاده نمود. از انواع دیگر درب ها میتوان به درب های پلاستیکی، فلزی و… اشاره نمود. هر کدام از این درب ها دارای مزیت های مخصوص به خود میباشند. در این مطلب ما به بطری شیشه ای با چوب پنبه یا همان بطری شیشه ای با درب چوب پنبه ای میپردازیم و آن را معرفی مینماییم و نحوه ی تهیه و خرید آن را نیز ذکر میکنیم.

خرید بطری شیشه ای با چوب پنبه

بطری شیشه ای در انواع مختلفی تولید میگردد که تقریبا تمامی آن ها با درب های چوب پنبه ای نیز قابل عرضه میباشند. از انواع مدل های بطری های شیشه ای میتوان به موارد زیر اشاره نمایید:

تصاویر مربوط به اکثر این مدل ها را میتوانید در کاتالوگ محصولات جار و بطری شیشه ای سایت مشاهده نمایید. هر کدام از این مدل ها برای کاربردهای خاصی مورد استفاده قرار میگیرند که عمده ترین آن ها بسته بندی انواع مختلف مواد غذایی ست. از انواع مواد غذایی که با این ظروف بسته بندی میگردند میتوان نوشابه ها، دلسترها، سرکه ها، آبغوره ها و… نام برد. علاوه بر بسته بندی برای تزئینات و نگهداری گیاهان آبزی و آپارتمانی نیز کاربرد فراوانی دارند. این بطری ها در سایز های مختلفی عرضه میگردند که از این لحاظ به دو دسته کوچک و بزرگ تقسیم بندی میشوند. در خصوص بطری های شیشه ای بزرگ و کوچک در ادامه نکاتی را مطرح مینماییم.

انواع بطری شیشه ای با چوب پنبه

خرید بطری شیشه ای بزرگ با چوب پنبه

بطری های شیشه ای با چوب پنبه و بزرگ عبارتند از:
  • بطری شیشه ای با گنجایش یک لیتری
  • بطری شیشه ای با گنجایش یک و نیم لیتری
  • بطری شیشه ای با گنجایش دو لیتری
  • بطری شیشه ای با گنجایش سه لیتری
  • و…

این بطری های شیشه ای نیز دارای مدل های مختلفی میباشند به عنوان مثال بطری شیشه ای کتابی در حجم های دو لیتری و سه لیتری نیز عرضه میگردند. برای خرید هر کدام از این مدل ها تنها کافی ست که با شرکت دینا بزرگترین عرضه کننده و تولید کننده بطری شیشه ای با چوب پنبه در ایران تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

بطری شیشه ای با چوب پنبه و بزرگ

خرید بطری شیشه ای کوچک

بطری های شیشه ای کوچک نیز که در مقابل بطری های شیشه ای بزرگ قرار میگیرند به دو دسته تقسیم میگردند:

  • بطری های شیشه ای نسبتا کوچک
  • بطری های شیشه ای بسیار کوچک

بطری های شیشه ای نسبتا کوچک که بیشتر دارای کاربرد بسته بندی محصولات مختلف میباشند و زیاد درب های چوب پنبه ای برای آن ها کاربرد ندارد. اما بطری های شیشه ای بسیار کوچک که اغلب دارای کاربردهای فانتزی و تزئیناتی ای چون:

  • ساخت بطری آرزوها
  • بسته بندی محصولات گران قیمت در حجم اندک مانند زعفران
  • ساخت تراریوم
  • و…

میباشند با درب های چوب پنبه ای بسیار مورد عرضه قرار میگیرند. که علت این امر نیز ظاهر فانتزی و زیبای درب های چوب پنبه ای ست. نمونه ای از بطری های شیشه ای بسیار کوچک با درب چوب پنبه ای را میتوانید در زیر مشاهده نمایید.

شیشه

بطری شیشه ای یک لیتری با چوب پنبه

بطری شیشه ای یک لیتری با چوب پنبه نیز توسط شرکت دینا عرضه میگردد. و تقریبا یکی از پر طرفداران ترین بطری های شیشه ای با درب چوب پنبه ای میباشد. در کل همانطور که در مقدمه گفته شده بطری شیشه ای با درب چوب پنبه دارای طرفداران بسیار زیادی ست که علت این امر مزیت های فراوان چوب پنبه میباشد. تعدادی از این مزیت ها عبارتند از:
  • فشردگی بالا و سبکی
  • جلوگیری از خروج گاز و مواد از درون ظرف
  • جلوگیری از ورود گرد و خاک و آب به درون ظرف
  • باز و بسته شدن آسان
  • و…
بطری شیشه ای با چوب پنبه یک لیتری

فروش عمده بطری شیشه ای با چوب پنبه

بطری شیشه ای با چوب پنبه به روش های متعددی مورد فروش قرار میگیرند. اما احتمالا نتوانید با استفاده از تمامی روش ها به صورت عمده خرید نمایید. برای خرید به صورت عمده لازم است که به کارخانه بطری شیشه ای مراجعه نمایید که احتمالا کمی دشوار و سخت باشد. از همین رو شرکت دینا تولید کننده بطری های شیشه ای امکان خرید غیرحضوری و به صورت عمده را برای تمامی مشتریان عزیز خود، و از هر کجای ایران امکان پذیر نموده است. بنابر ای به منظور خرید و فروش عمده بطری شیشه ای با چوب پنبه تنها کافی ست که با شماره های درج شده در زیر این متن تماس حاصل نموده و از آن طریق با بخش فروش شرکت دینا ارتباط برقرار نمایید و سپس سفارش خود را ثبت کنید تا در اولین فرصت توسط شرکت برای شما ارسال گردد.
فروش عمده بطری شیشه ای با چوب پنبه

بطری شیشه ای ارزان

به منظور خرید بطری شیشه ای ارزان و با کمترین قیمت ممکن نیز ترفندهایی وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده نمایید. که یکی از همین ترفندها خرید به صورت عمده و به صورت مستقیم از تولید کننده میباشد. علت این امر نیز در این است که شما بدون واسطه و در تعداد بالا بطری های شیشه ای مورد نیاز خود را تهیه منیمایید. که هنگام خرید بدون واسطه دیگر لازم نیست که هزینه ای به واسط پرداخت شود و هنگام خرید عمده تا مدت زیادی بطری های شیشه ای مورد نیاز تامین هستند و بنابر این میزانی از افزایش قیمت روزانه در امان میمانید.

شرکت دینا نیز که به عنوان مرکز فروش جار شیشه ای در ایران معرفی گردید و نحوه ی خرید از آن ها شرح داده شد یکی از بزرگترین تولید کنندگان معتبر ایرانی ست که صاحب سال ها تجربه در زمینه ی تولید میباشد و از انصاف در فروش برخوردار است. بنابر این با خیال راحت میتوانید از آن ها خرید نمایید. در صورت هر گونه سوال دیگر نیز میتوانید از طریق شماره های درج در زیر با پشتیبانان سایت تماس حاصل نموده و پاسخ سوالات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کرده و بدون نگرانی بطری های شیشه ای مورد نیاز خود را تهیه نمایید.