خرید ظرف های جار شیشه ایی با طرح فانتزی و صادراتی با روش قدیمی و سنتی کار دشواری بوده اما با استفاده از موتور جستجوی گوگل بسیار آسان تر است. شما می توانید انواع طرح های فانتزی و مناسب برای صادرات را با استفاده از این سایت خریداری کنید. نوع بسته بندی می تواند در فروش شما تاثیر بسیاری داشته باشد.

خرید جار شیشه ایی فانتزی صادراتی

انواع ظرف جار شیشه ای صادراتی

در صادرات هر محصول یکی از پارامترهای بسیار مهم نوع بسته بندی است. جارهای شیشه ایی که برای بسته بندی محصولات استفاده می شوند در این مورد باید از کیفیت خوبی برخوردار بوده.

دو پارامتر مهم در مورد جارهای شیشه ایی صادراتی:

  • کیفیت شیشه
  • شکل ظاهری شیشه

می باشد که تاثیر بسیار مهمی را در فروش آن محصول می گذارند.

سوالی از شما داریم که در ذهن خود لطفا به آن پاسخ دهید.

شما وقتی به فروشگاه برای خرید یک محصول می روید کدام محصول باعث می شود تا توجه شما را به خود جلب کند؟ محصولی که بسته بندی نداشته یا اگر دارد بسیار معمولی بوده یا بسته بندی که دارای طرح و شکل ظاهری بسیار زیبایی بوده؟

مسلما اگر نظر سنجی در این مورد گذاشته شود که در مورد دو محصول زیر شما کدام یک را خریداری می کند پاسخ به آن گزینه دو بوده.

چرا که انسان ذاتا به دنبال زیبایی می باشد.

دو تصویر زیر گویای این موضوع هستند.

خرید جار و تفاوت آن با نوع با کیفیت

گزینه ی یک

خرید ظرف جار شیشه ای صادراتی

گزینه ی دو

نحوه ی خرید و دریافت جارهای شیشه ایی

نحوه ی خرید اینگونه از جارها به این صورت می باشد که شما می توانید با ارتباط با مشاورین فروش ما از نوع طرح ها مطلع شوید و بعد از کارهای لازمه جهت خرید در هر نقطه از ایران که باشید مانند شیراز، تهران، مشهد، اصفهان، خوزستان، یزد و … با باربری به دست شما خواهد رسید.