خرید جار شیشه ای شاناجار شیشه ای شانا یکی از مدل های پر کاربرد جارهای شیشه ای ست که برای بسته بندی و نگهداری محصولات بسیاری میتواند مورد استفاده قرار بگیرد. خرید جار شیشه ای شانا با سایزهای مختلف و به صورت مستقیم از کارخانه در سرتاسر ایران امکان پذیر گردیده است در این خصوص در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد و ضمن آن در خصوص انواع دیگر جارهای شیشه ای، قیمت و… نیز به طور مختصر صحبت خواهیم کرد. بنابر این اگر قصد خرید جارهای شیشه ای و آشنایی بیشتر با مدل های آن ها را دارید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

انواع جار شیشه ای

به طور کلی تولید کنندگان جارهای شیشه ای مطابق با کاربردهایی که این ظروف در برمیگیرند مدل های متنوعی را برای محصولات خود ارائه میدهند که تعدادی از این مدل ها عبارتند از:

که البته تعداد این مدل ها بسیار زیاد است و هر کدام نیز به تنهایی چندین سایز را شامل میشوند از همین رو نمیتوان تمامی آن ها را در این مطلب نام برد اما شما میتوانید برای مشاهده ی همه ی مدل ها و همچنین اطلاع از سایزبندی دقیق هر مدل به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت مراجعه نمایید. هر کدام از این مدل ها مطابق با ویژگی هایی ظاهری، ابعاد، کاربردها و… ای که دارند در یک یا چند دسته از جارهای شیشه ای قرار میگیرند که این دسته ها عبارتند از:

شما برای آشنایی بیشتر با مدل های متعلق به هر دسته و همچنین اطلاع از کاربردهای رایج هر مدل و… میتوانید به مطالبی که پیشتر در خصوص معرفی این دسته ها منتشر گردیده است مراجعه نمایید بدین منظور تنها کافی ست که بر روی نام دسته ی مدنظرتان کلیک نمایید.

انواع جار شیشه ای

جار شیشه ای شانا

جار شیشه ای شانا نیز مدلی از جارهای شیشه ای ست که بیشتر در دسته ی جارهای شیشه ای ساده و بزرگ و در مواردی کوچک قرار میگیرد. علت قرار گیری همزمان این مدل در دسته ی جارهای شیشه ای بزرگ و کوچک این است که تعدادی از سایزهای آن در دسته ی جارهای شیشه ای کوچک و تعدادی از سایزهای آن در دسته ی جارهای شیشه ای بزرگ قرار میگیرد.
به طور کلی اما سایزبندی جار شیشه ای شانا عبارت است از:

  1. 400 سی سی (600 گرمی بر حسب عسل)
  2. 350 سی سی (500 گرمی بر حسب عسل)
  3. 180 سی سی (250 گرمی بر حسب عسل)

جار شیشه ای شانا

قیمت جار شیشه ای

قیمت جار شیشه ای شانا پیش از انتخاب سایز مدنظرتان به زمان خرید شما نیز بسیار وابسته است زیرا که قیمت مواد اولیه جارهای شیشه ای ثابت نمیباشد از همین رو نمیتوان قیمت دقیقی را برای آن ها عنوان نمود زیرا ممکن است زمانی که شما به این مطلب مراجعه میکنید مدت زیادی از انتشار آن گذشته باشد و قیمت جار شیشه ای شانا افزایش و یا کاهش یافته باشد. از همین رو برای اطلاع از قیمت جار شیشه ای مدنظرتان میتوانید از طریق شماره های درج شده در بخش تماس با مای سایت با ما ارتباط برقرار نمایید.

قیمت جار شیشه ای

خرید اینترنتی جار شیشه ای

به منظور خرید جارهای شیشه ای به دو صورت حضوری و غیرحضوری از شرکت دینا که بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده ی جارهای شیشه ای در ایران میباشید اقدام نمایید. به منظور خرید حضوری میتوانید به دفتر فروش این شرکت که آدرس های آن در انتهای سایت درج گردیده مراجعه نمایید و به منظور خرید غیرحضوری نیز تنها کافی ست که از طریق شماره های درج شده در زیر این مطلب با بخش فروش شرکت دینا ارتباط برقرار نموده و سفارشات خود را از هر کجای ایران که هستید ثبت نمایید و پس از آن در محل مورد نظرتان و در موعد مقرر از باربری تحویل بگیرید.