کیفیت جار شیشه ای موضوع قابل بحثی است که در این مقاله به آن می پردازیم. جار شیشه ای نوعی ظرف شیشه ای بسته بندی انواع مواد غذایی و دارویی و غیره می باشد که شرکت دینا آن را با کیفیت درجه یک و بهترین قیمت در انواع مختلف به فروش می رساند.

کیفیت جار شیشه ای

کیفیت جار شیشه ای در تولید جار بحث بسیار قابل اهمیتی می باشد. همانطور که میدانید انواع مختلفی از جار های شیشه ای در اکثر شهرهای پرجمعیت کشور عزیزمان تولید می شوند. شرکت دینا که از ابتدای تاسیس به دنبال تولید بهترین نوع جار شیشه ای از نظر تنوع و کیفیت بوده است هم اکنون در دو کلان شهر تهران و اصفهان در کارگاه های نیمه اتوماتیک مشغول تولید و پخش بهترین جار شیشه ای و ظروف پت برای بسته بندی مواد غذایی، دارویی، شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعتی و غیره می باشد. کیفیت محصولات بر اساس پارامتر هایی تعیین می شوند که رعایت و حفظ آن در طی تولید جار شیشه ای از اهداف اساسی این شرکت می باشد. این پارامتر ها به سه دسته تقسیم میشوند:

  1. شفافیت : هرچه شفافیت یک شیشه بیشتر باشد از مواد درجه یک تری در ساخت آن استفاده شده و کیفیت بالاتری دارد.
  2. شکل: شکل جار شیشه ای باید متقارن و بدون نقص و کمبود باشد در این صورت کیفیت بالایی دارد.
  3. ضخامت دیواره: ضخامت بدنه ی یک جار شیشه ای باید به گونه ای باشد تا کارایی و استحکام آن در نگهداری انواع مواد تضمین شده باشد.

مزیت های جار شیشه ای در بسته بندی انواع مواد

جار شیشه ای و استفاده از آن مزایای فراوانی داشته که به چند مورد از آنها اشاره میکنیم:

  • جنس شیشه در بین مواد دارای خاصیت خنثی است که باعث می شود با هیچ گونه ماده ای واکنش نشان نداده و تغییری در خواص و رنگ ماده حتی در طولانی مدت ایجاد نشود.
  • شیشه شفاف است و همواره اجازه ی رویت مواد داخل ظرف هنگام بسته بندی و در قفسه ی فروشگاه ها را به خریدار خواهد داد.
  • ظروف شیشه ای همیشه در انواع مختلف، شکل های متنوع و سایز های متفاوت برای هرگونه ماده ای تولید شده و قابل خریداری می باشد.
  • درب ظرف شیشه ای به آسانی باز شده و مجددا برای نگهداری باقی مانده مواد قابل درب بندی می باشد.
  • جنس شیشه از استحکام بالا برخوردار است.
  • شیشه غیر قابل نفوذ و فاقد خلل می باشد.
  • پر کردن و شستشوی ظروف شیشه ای به آسانی امکان پذیر است.

تعیین قیمت جار شیشه ای

مانند کیفیت، قیمت محصول  جار شیشه ای نیز بر اساس شرایطی تعیین می شود. برای مثال تیراژ خرید نقش بسیاری در قیمت جار شیشه ای دارد که هرچه بالاتر باشد قیمت نازل تر خواهد شد، چون خرید و فروش عمده باعث صرفه جویی در هزینه ی بسته بندی و وقت می شود. خود بحث کیفیت نیز تاثیر بسزایی در قیمت جار دارد که بالا بودن کیفیت قیمت بالاتر را به دنبال دارد. همچنین نوع شکل ظرف، ساده یا فانتزی بودن جار شیشه ای و سایز آن نیز در قیمت جار تاثیرگذار است.

موارد کاربرد جار شیشه ای

به طور خلاصه انواع جار شیشه ای برای بسته بندی مواد به کار می روند از جمله:

  1. مواد غذایی
  2. مواد آرایشی و بهداشتی
  3. مواد دارویی
  4. مواد صنعتی
  5. مواد شیمیایی

شما بسته به نوع استفاده و کارایی که از جار انتظار دارید می توانید انواع مختلف جار از لحاظ شکل و سایز را از شرکت دینا سفارش دهید.

 روش سفارش و دریافت جار شیشه ای

امروزه به علت پرطرفدار بودن فضای مجازی تا دنیای واقعی سهولت بسیار در دستیابی به اطلاعات و خواسته ها شرکت دینا نیز این امکان را برای شما فراهم نموده تا از طریق سایت یا راه های ارتباطی دیگر گفته شده در پایان صفحه با ما در ارتباط باشید. اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورده، سفارش خود را اینترنتی به ثبت برسانید و جار شیشه ای خود را با بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن در محا دریافت نمایید.