قیمت خرید عمده جار شیشه ای مربا و ترشی با کیفیت

قیمت خرید عمده جار شیشه ای مربا و ترشی با کیفیت از شرکت دینا به طور قطع پایین تر از قیمت بازار میباشد. زیرا که شرکت دینا عرضه کننده ی مستقیم و بدون واسطه ی این محصول میباشد. و خرید بدون واسطه مبنی بر پایین آمدن قیمت میباشد. در ادامه در خصوص مدل های مختلف جار شیشه ای مربا و همچنین جار شیشه ای ترشی که توسط شرکت دینا عرضه میگردد توضیحاتی خواهیم داد. و در آخر نحوه ی ثبت سفارش را شرح خواهیم داد.

جار شیشه ای ترشی و جار شیشه ای مربا

اغلب مدل های جارهای شیشه ای برای بسته بندی ترشی و مربا مناسب میباشند. تنها کافی ست که ببینید آیا مدل مدنظر در سایز درخواستی شما موجود میباشد یا خیر؟ البته اکثر مدل ها در انواع سایز ها نیز عرضه میگردند. جارهای شیشه ای علاوه بر بسته بندی ترشی و مربا کاربردهای فراوان دیگری نیز دارند. کاربردهایی چون بسته بندی عسل، زعفران، شکلات و… . و همچنین درنگهداری مواد غذایی و محصولات مختلف در خانه و یخچال نیز کاربردی میباشند.

جار شیشه ای مربا و جار شیشه ای ترشی

شیشه مربای فانتزی

در حالت کلی جارهای شیشه ای به دو دسته فانتزی و ساده تقسیم میشوند. که جارهای فانتری اغلب برای بسته بندی شکیل محصولات و جذب بیشتر مشتری استفاده میشوند. در خصوص مربا و ترشی نیز چنین میباشد. جار شیشه ای مربا در صورتیکه ظاهری زیبا داشته باشد موجب جذب هر چه بیشتر مشتری به محصول میگردد. انواع مدل های فانتزی جار شیشه ای مربا را میتوانید در کاتالوگ محصولات جار شیشه ای مشاهده نمایید.
به عنوان نمونه نام تعدادی از این مدل ها را بیان میکنیم:

  • جارهای شیشه ای مدل بدون گوشواره
  • جارهای شیشه ای مدل شش ضلعی
  • جارهای شیشه ای مدل کوپ عینکی
  • جارهای شیشه ای مدل خاویاری
  • جارهای شیشه ای مدل چهارگوش
  • و…

برای کسب اطلاعات در خصوص انواع جارهای فانتزی دیگر، و مزیت استفاده از آن‌ها به بسته‌بندی فانتزی محصولات مراجعه نمایید.

جار شیشه ای مربا فانتزی

قیمت شیشه ترشی

قیمت شیشه ترشی و یا شیشه مربا وابسته به مدلی ست که برای آن انتخاب میشود. البته علاوه بر مدل به معیارهای دیگری نیز بستگی دارد. معیارهایی چون کیفیت، سایز، تعداد خریداری شده و… . به عنوان مثال هر چه تعداد خرید افزایش یابد قیمت تمام شده برای هر دانه از جارهای شیشه ای کاهش میابد. بنابر این پیشنهاد ما به شما این است که به جای خرید با تعداد کم و یا دانه ای، جارهای شیشه ای را به صورت عمده خریداری نمایید تا بتوانید قیمتی کمتر بابت آن ها بپردازید. خرید عمده از فروشگاه های سطح شهر اغلب امکان پذیر نیست زیرا که تعداد محدودی در فروشگاه ها موجود میباشد. بنابر این لازم است که به مراکز فروش مراجعه نمایید.
خرید عمده جار شیشه ای ترشی و مربا

مرکز فروش جار شیشه ای در تهران

شرکت دینا از مراکز فروش جار شیشه ای در تهران میباشد. که جار شیشه ای مربا و جار شیشه ای ترشی و همچنین انواع جار شیشه ای با سایر کاربردها را در متنوع ترین مدل ها و مناسب ترین قیمت عرضه میکند. برای خرید تنها کافی ست که با ما تماس بگیرید تا بطور کامل نحوه ی خرید برای شما شرح داده شود.
علاوه بر آن در صورت داشتن هرگونه سوال نیز میتوانید با ما تماس بگیرید. ما پاسخگوی سوالات شما نیز میباشیم.

مرکز فروش جار شیشه ای ترشی و جار شیشه ای مربا

خرید اینترنتی جار شیشه ای

یکی دیگر از راه های خرید جار شیشه ای از شرکت دینا خرید اینترنتی میباشد. بدین منظور نیز ابتدا باید مدل مد نظر خود را از کاتالوگ محصولات انتخاب نمایید. سپس سایز و تعداد مدنظر خود را مشخص کنید و با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. پس از آن در اولین فرصت سفارش شما برایتان ارسال خواهد شد. این امکان برای سراسر کشور فراهم میباشد. زیرا که شرکت دینا ارسال به سراسر کشور را هم به عهده میگیرد.