قیمت خرید ظرف عسل و جار شیشه ای در بازار
ظرف عسل یکی از مواردی ست که برای خریداران عسل اهمیت زیادی دارد. زیرا که ظرف و بسته بندی اغلب نمایانگر کیفیت محصول است و میتواند افراد را به محصول جذب نماید. بنابر این انتخاب ظرف عسل برای تولید کنندگان آن نیز باید اهمیت فراوانی داشته باشد. زیرا که در جذب مشتریان میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد. و میتواند فروش عسل را تا چندین برابر افزایش دهد.
اما ظرف عسل باید چگونه باشد تا مشتریان را جذب نماید؟

جار شیشه ای عسل

جارهای شیشه ای یکی از بهترین ظروف برای بسته بندی عسل هستند. جارهای شیشه ای از کیفیت های به شدت بالایی برخوردار هستند و برای مواد غذایی هیچ ضرری ندارند و این چیزی ست که خریداران عسل غالبا به آن توجه نشان میدهند. و برای آن ها مهم است که عسلی که خریداری مینمایند خواص فراوان خود را داشته باشد. و خواص عسل علاوه بر نحوه ی تولید، به نگهداری آن نیز بستگی زیادی دارد. بنابر این برای نگهداری عسل بهتر است که از جارهای شیشه ای استفاده گردد. زیرا که جارهای شیشه ای تنها ظروفی هستند که با مواد واکنش نمیدهند. و در نتیجه خواص مواد را دچار تغییر نمیسازند.
جار عسل

خرید جار شیشه ای عسل

جارهای شیشه ای انواع مختلفی دارند. قبل از خرید جارهای شیشه ای لازم است نوع جار شیشه ای مدنظر مشخص شده باشد. البته علاوه بر نوع آن تعداد و حجم سفارش نیز برای خرید لازم است. برای مشخص کردن این موارد میتوانید به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای نگاهی بیاندازید. و سپس به کارخانجات این محصول مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. اما راه بهتر و آسان تر این است که از عرضه کنندگان مستقیم جارهای شیشه ای ظرف عسل مدنظر خودتان را خریداری کنید تا زحمت کمتری را متحمل شوید. از بهترین عرضه کننده جارهای شیشه ای نیز شرکت دینا میباشد که شما میتوانید از طریق بخش تماس با ما با بخش فروش شرکت ارتباط گرفته و سفارش خود را ثبت کنید و در اسرع وقت در محل مورد نظرتان آن را دریافت نمایید.
ظرف عسل چهارگوش

قیمت عمده شیشه عسل

قیمت عمده شیشه عسل به نسبت قیمت تکی آن قطعا کمتر میباشد و وابسته به مدل و حجم آن است. البته در خرید عمده نیز هرچه تعداد بیشتری خریداری شود به نسبت، قیمت هر شیشه پایین تر می آید. به همین جهت پیشنهاد ما به شما این است که جارهای شیشه ای مورد نیاز خود را به صورت یک جا تهیه کنید تا با قیمت کمتری برای شما تمام شود. برای اطلاع از قیمت ظرف های عسل میتوانید با شماره هایی که در پایین این متن درج شده اند تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.
قیمت عمده شیشه عسل

قیمت ظروف شیشه ای بسته بندی

ظروف شیشه ای بسته بندی یا جارهای شیشه ای علاوه بر بسته بندی عسل کاربردهای فراوان دیگری نیز دارند.
کاربردهایی چون:

  • بسته بندی زیتون
  • بسته بندی خیارشور
  • بسته بندی انواع مربا
  • بسته بندی ترشیجات
  • بسته بندی حبوبات
  • بسته بندی ادویه جات
  • بسته بندی زعفران
  • بسته بندی انواع شکلات
  • و…

به همین منظور در انواع مختلفی نیز تولید میگردند تا تمام کارآیی های لازم را ارائه کنند. و بنابر این از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار میباشند و ویژگی های مختلفی در قیمت گذاری آن ها تاثیر گذار است. ویژگی های مانند کیفیت، سایز، رنگ و… .
به عنوان مثال هر چه سایز جار شیشه ای افزایش یابد قیمت آن نیز بالا میرود. کیفیت نیز به همین صورت میباشد. با افزایش کیفیت افزایش قیمت را نیز شاهد میباشیم. البته شرکت دینا جارهای شیشه ای را با کیفیت بالا و قیمتی کمتر از بازار عرضه مینماید. و علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب، مدل های فراوانی را دارد که تمامی کاربردهای ذکر شده را شامل میشوند.

جار شیشه ای