قیمت جار شیشه ای شکلاتیجارهای شیشه ای دارای انواع و اقسام مدل های مختلفی میباشند. که تعدادی از آن ها را با عنوان جار شیشه ای شکلاتی میشناسند. جار شیشه ای شکلاتی یکی از پرطرفدارترین جارهای شیشه ای ست که بسیار هم پر کاربرد واقع شده است. جار شیشه ای شکلاتی دارای قیمت مناسبی ست و علاوه بر شکلات برای موارد دیگر نیز مناسب میباشد. در ادامه در خصوص انواع جار شیشه ای شکلاتی و کاربردهای آن به طور مفصل صحبت خواهیم نمود.

جار شیشه ای شکلاتی

اگر منظور از جار شیشه ای شکلاتی جارهای شیشه ای باشد که برای بسته بندی شکلات های مختلف (شکلات صبحانه، شکلات های دانه ای و…) مورد استفاده قرار میگیرند میتوان مدل های بسیاری را نام برد من جمله

اما مدلی از جارهای شیشه ای وجود دارد که اختصاصا برای بسته بندی شکلات های صبحانه و… تولید میشود. البته این بدان معنا نیست که جار شیشه ای مدل شکلاتی برای سایر موارد غیر قابل استفاده است خیر. بلکه برای موارد بسیار دیگری، مورد استفاده قرار میگیرد.
جار شیشه ای مدل شکلاتی دارای سایز ها و ابعاد مختلفی از جمله

  • سایز 1 دارای حجم 850 سی سی (1190 گرمی بر حسب عسل)
  • سایز 2 دارای حجم 350 سی سی (560 گرمی بر حسب عسل)
  • سایز 3 دارای حجم 60 سی سی (84 گرمی بر حسب عسل)

میباشد.

جار شیشه ای مدل شکلاتی

جار شیشه ای کوچک

جارهای شیشه ای کوچک دسته ای از جارها میباشند که برای بسته بندی مواد در حجم های کم کاربردی هستند و از آنجاییکه اغلبِ شکلات های صبحانه و… به حجم کمی برای بسته بندی نیاز دارند برای آن ها نیز از جارهای شیشه ای کوچک میتوان استفاده نمود. علاوه بر آن برای بسته بندی تستر و اشانتیون شکلات ها نیز قابل استفاده میباشند. پیش تر در مطلبی تحت عنوان جار شیشه ای کوچک به طور مفصل در این خصوص صحبت کرده ایم که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به آن مراجعه نمایید.

جار شیشه ای شکلاتی کوچک

فروش عمده جار شیشه ای

شرکت دینا بزرگترین و با سابقه ترین تولید کننده جار شیشه ای در ایران است که علاوه بر مدل های یاد شده جار شیشه ای مدل شکلاتی را نیز تولید و عرضه مینماید. برای دیدن سایر مدل های جارهای شیشه ای تولیدی این شرکت میتوانید به کاتالوگ محصولات سایت مراجعه نمایید. هر کدام از این جارهای شیشه ای را میتوانید به صورت عمده و با پایین ترین قیمت به راحتی از این شرکت تهیه نمایید.

قیمت جارهای شیشه ای در همه جا با کیفیت رابطه ی مستقیمی دارد و با افزایش کیفیت به میزان زیادی قیمت نیز افزایش می یابد اما این وابستگی در خصوص جارهای شیشه ای تولیدی دینا بسیار کم میباشد به گونه ای که در اکثر مواقع قابل چشم پوشی ست. به عنوان مثال با کیفیت ترین جار شیشه ای را با قیمتی مشابه قیمت بازارِ جارهای شیشه ای متوسط میتوانید ازین شرکت خریداری نمایید. در خصوص نحوه ی خرید نیز در ادامه کاملا توضیح خواهیم داد.

فروش عمده جار شیشه ای شکلاتی

خرید اینترنتی جار شیشه ای

شرکت دینا برای رفاه حال مشتریان عزیزش امکان خرید اینترنتی در سراسر ایران را فراهم نموده است و شما میتوانید از طریق تنها یک تماس با شماره های درج شده در زیر این متن سفارش خود را ثبت نمایید و در محل مدنظر خود تحویل بگیرید. جار شیشه ای شکلاتی را نیز میتوانید به همین صورت تهیه نمایید. از مزایای خرید اینترنتی این است که به میزان زیادی در وقت و هزینه صرفه جویی میگردد و دیگر لازم نیست که برای خرید حتما به کارخانه مراجعه نمایید و در هر مکانی که هستید به راحتی میتوانید خرید خود را انجام دهید.