فروش جار شیشه ای تولید تهرانجار شیشه ای تهران نه تنها به نیاز افراد حاضر در تهران بلکه به نیاز کل ایران پاسخ داده و نیاز افراد و صنایع به جارهای شیشه ای را برطرف میکند. جارهای شیشه ای ظروفی شیشه ایی با دهانه های مختلف (اغلب گشاد) هستند که دارای کاربردهای فراوانی چون بسته بندی و… میباشند که در ادامه در خصوص این کاربرد ها به طور مفصل صحبت خواهیم نمود. برای خرید جار شیشه ای تهران و کسب اطلاعات عمومی در خصوص آن با ما همراه باشید.

مرکز فروش جار شیشه ای در تهران

همانطور که در مقدمه اشاره شد جارهای شیشه ای دارای کاربردهای فراوانی میباشند که تعدادی از این کاربرد ها عبارتند از:
  • بسته بندی مواد غذایی مانند عسل، مربا، زیتون، خیارشور، ترشیجات، حبوبات، ادویه جات و…
  • بسته بندی محصولات گران قیمتی چون زعفران، خاویار و ژل رویال
  • بسته بندی لوازم آرایشی بهداشتی مانند کرم ها و…
  • استفاده به عنوان سرویس پاسماوری
  • استفاده به عنوان سرویس ادویه جات
  • استفاده به عنوان سرویس حبوبات
  • استفاده به عنوان لوزام تزئینی چون جا شمعی و ظروف دکوری
  • استفاده به عنوان گلدان گیاهان آبزی و طبیعی و…
  • و…

برای هر کدام از این کاربرد ها جارهای شیشه ای مختلفی وجود دارند. به طور کلی تعدادی از مدل های جارهای شیشه ای عبارت است از:

تعداد این مدل ها بسیار زیاد میباشد که برای مشاهده تمامی آن ها به همراه ویژگی هایشان یعنی سایز، ابعاد و… میتوانید به کاتالوگ محصولات سایت مراجعه نمایید. هر کدام از این مدل ها بر اساس ظاهر، سایز، نوع درب و… ای که دارند در یک یا چند دسته ی مختلف قرار میگیرند که هر کدام از آن دسته ها نیز دارای کاربردهای منحصر به خود میباشند. در ادامه تعدادی از این دسته ها معرفی میگردد.

مرکز فروش جار شیشه ای تهران

جار شیشه ای فانتزی

جار شیشه ای تهران بر اساس ظاهر به دو دسته ی فانتزی و ساده تقسیم میگردد. جارهای شیشه ای ساده دارای ظاهری ساده میباشند و اغلب برای بسته بندی های ساده و یا نگهداری مواد مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. در مقابلِ جارهای شیشه ای ساده، جارهای شیشه ای فانتزی قرار دارند. این جارهای شیشه ای دارای ظاهری به نسبت زیباتر و شکیل تر میباشند و اغلب برای بسته بندی های شکیل، تزئینات و… مورد استفاده قرار میگیرند و مزیت های فراوانی را به همراه دارند به عنوان مثال موجب جلب توجه افراد و افزایش فروش محصولاتی میگردد که با این ظروف بسته بندی شده اند. در خصوص جارهای شیشه ای فانتزی پیشتر در سایت پکینگ جار مطلبی تحت عنوان بورس فروش جار شیشه ای فانتزی منتشر شده است و به طور مفصل در این خصوص توضیحاتی ارائه گشته است که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به آن مراجعه نمایید.
جار شیشه ای تهران فانتزی

جار شیشه ای کوچک

یکی دیگر از دسته های جارهای شیشه ای، جار شیشه ای کوچک میباشد. این جارهای شیشه ای به نسبت سایر جارها دارای اندازه ای بسیار کوچک تر میباشند و علاوه بر کاربردهای یاد شده در خصوصِ جارهای شیشه ای دارای کاربردهای منحصر به فرد دیگری نیز میباشند. که تعدادی از آن کاربرد ها عبارت است از:
  • بسته بندی تستر محصولات
  • بسته بندی اشانتیون محصولات
  • بسته بندی محصولات گران قیمت
  • و…

به سبب کاربرد هایی که دارند از آن ها با عنوان جارهای شیشه ای تستر نیز یاد میشود و شما میتوانید آن ها را با این نام در کاتالوگ محصولات سایت مشاهده نمایید. این جارهای شیشه ای دارای وزنی در حدود 56 گرم (برحسب عسل) میباشند اما جارهای شیشه ای با حجم های 100 گرم، 150 گرم و… نیز وجود دارند که میتوان آن ها را نیز جز دسته ی جارهای شیشه ای کوچک به حساب آورد. در خصوص جارهای شیشه ای کوچک نیز پیش تر مطلبی تحت عنوان جارهای شیشه ای کوچک در سایت دینا پکینگ منتشر شده است که برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به آن مراجعه نمایید.

جار شیشه ای کوچک تهران

خرید اینترنتی جار شیشه ای

برای خرید هر کدام از جارهای شیشه ای یاد شده علاوه بر مراجعه به کارخانه و مرکز فروش میتوانید به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایید. بدین منظور تنها کافی ست که با شماره های درج شده در زیر این مطلب تماس حاصل نموده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.