فروش جارشیشه ای ظروف بسته بندی عسل

آیا تا به حال به این موضوع فکرکرده اید که شیشه در چه زمانی کشف و مورد استفاده ی بشر قرار گرفته است؟ طبق شواهد تاریخی، قبل از کشف روش ساخت شیشه بشر از هزاران سال پیش، از شیشه ی طبیعی برای ساخت ابزارهایی مانند سرنیزه استفاده میکرده است.

تولید ظروف بسته بندی عسل

شیشه ماده ای است که در اثر سریع سرد کردن مذاب و رساندن آن به دمای محیط، متبلور نشود. به دلیل سریع سرد کردن مذاب،زمان لازم برای ایجاد ساختار منظم اتمی وجود ندارد و ساختار های بی نظم ایجاد می شود. موادی برای ساخت شیشه مناسب هستند که در دمای ذوب گرانروی بالایی دارند و در هنگام سرد شدن نتوانند به ساختار منظم شبکه های بلوری آرایش دهند.

فروش جارشیشه ای ظروف بسته بندی عسل

کارخانه تولید شیشه

وجود یک سری معایب در شیشه ها باعث میشود که شیشه از نظر کیفیت ظاهری دچار مشکل شود و شیشه دیگر آن کیفیت عالی را نداشته باشد مانند: حباب و ته رنگ سبز در شیشه ها. به همین دلیل کارخانه ها برای بالاتر بردن کیفیت شیشه ها و برطرف کردن این سری معایب و مشکلات در شیشه ها به آمیز شیشه ها، موادی اضافه میکنند تا از بروز این عیب ها پیشگیری کنند. مقدار مصرف و اضافه کردن این مواد به مواد اصلی ساخت شیشه خیلی کم است به همین دلیل به آن ها مواد جزئی یا مواد فرعی میگویند.

انواع قرابه های شیشه ای سبز ( بطری های بزرگ ) - نمایشگاه اجناس عتیقه و قدیمی

خرید جارشیه ای با کیفیت

برخی مواد اصلی مثل کلسیم کربنات و بوراکس در زمان ذوب شدن تجزیه میشوند و یک سری گازها تولید میکنند که مقدار خیلی زیادی از این گازهای تولید شده قبل از زمان ذوب شدن کامل آمیز از آن خارج میشوند ولی یک سری گاز ها در مواد باقی میمانند و خارج نمی شوند. به همین دلیل این سری گاز ها که فرصت خارج شدن نداشتند باعث ایجاد یک سری حباب های بزرگ و کوچک در بطری ها و ظروف شیشه ای می شوند. بودن حباب ها در برخی بطری ها یا شیشه ها علاوه بر اینکه باعث کاهش کیفیت شیشه و شکل ظاهری آن می شوند بلکه باعث می شوند زمانی که میخواهید محصول و مواد مورد استفاده خود را درون شیشه ها یا بطری ها بریزید،مواد از طریق آن حباب ها به بیرون از بطری یا شیشه خارج شوند.

فروش جارشیشه ای ظروف بسته بندی عسل

فروش عمده جارشیشه ای

داشتن حباب در شیشه ها زیاد ربطی به دستی بودن یا اتوماتیک بودن ساخت شیشه ها ندارد زیرا دیده شده که شیشه های دستی اغلب هم کیفیت بالاتری دارند و هم شفاف تر هستند و هم این که حباب کمتری دارند یا اینکه اصلا حباب ندارد. بهترین نوع شیشه برای استفاده مواد و محصولاتی که حالت مایع دارند مثل: روغن، مربا، عسل استفاده از شیشه هایی است که درب فلزی ساده دارند زیرا این نوع درب ها کاملا چفت می شود و از ریختن شیشه به بیرون جلوگیری میکنند.

فروش جارشیشه ای ظروف بسته بندی عسل

شیشه عسل صادراتی

شیشه هایی با درب کانتینری زیبایی بیشتری دارند ولی برای استفاده از محصولاتی که حالت مایع دارند یک مقدار نشتی را دارند و برای برطرف کردن این مشکل نیز میشود یک سری راه کار ها را امتحان کرد.

  1. استفاده از درپوش ها یا غلاف های پلاستیکی.
  2. استفاده از درب پوش های پارچه ای برای قرار داردن بین درب و شیشه.
  3. استفاده از درب پوش های کاغذی.
  4. تا انتها یا لبه ی شیشه ها مواد را نریزیم.

فروش جارشیشه ای ظروف بسته بندی عسل

بطری شیشه ای یک لیتری

بیشتر مشتریان خواهان بطری هایی هستند که کمترین میزان نشتی را داشته باشند پیشنهاد ما به این عزیزان استفاده از درب مناسب برای این بطری هاست که به طور کامل روی درب بطری چفت شود. استفاده از درب های الومینیومی میتواند به حل شدن این مشکل کمک کند.این نوع درب ها بیشترین سفت شدگی را در برابر باقی درب ها دارند و طبق نظر مشتریان کمترین میزان نشتی و هرز شدگی را نیز داشته اند.