خرید اینترنتی جار شیشه ای

بورس فروش و خرید اینترنتی جار شیشه ای و پلاستیکی با کیفیت عالی و قیمت مناسب و ارزان در شهرهای تهران، اصفهان،کرمان، یزد و تمامی شهرها و استان های ایران و خارج از ایران به صورت اینترنتی و غیرحضوری و مستقیما توسط بزرگترین تولید کننده ی جارهای شیشه ای در ایران اداره میگردد. در ادامه در خصوص نحوه ی خرید اینترنتی جار شیشه ای و انواع دیگر ظروف بسته بندی به صورت مستقیم از تولید کننده توضیحاتی را عنوان خواهیم کرد و انواع جارهای شیشه ای را نیز معرفی مینماییم.

خرید جار شیشه ای

خرید جار شیشه ای یکی از مشکلات و معضلات فروشندگان و تولید کنندگان محصولاتی همچون:

  • مواد غذایی (عسل، مربا، ترشیجات، خیارشور، رب گوجه، سس ها، شکلات ها، زیتون، خواروبار، خشکبار، ادویه جات، زعفران و…)
  • محصولات آرایشی و بهداشتی (کرم ها، ماسک های پوست و مو، شوینده ها و…)
  • محصولات صنعتی (الکل های صنعتی، رنگ های ساختمانی و صنعتی، روغن ها و…)
  • سرویس های آشپزخانه ای (سرویس حبوبات، سرویس ادویه جات، سرویس پاسماوری و…)
  • ظروف دکوری (جاشمعی ها، گلدان های رنگی و شفاف برای گیاهان طبیعی و آبزی و…)
  • و…

می باشد، زیرا که جارهای شیشه ای به

  • تبلیغات
  • اعتماد خریدار به فروشنده
  • جلب توجه و جذب مشتری
  • افزایش فروش و رضایت مشتریان
  • و…

بسیار کمک کرده و بنابر این منجر به عرضه ی شکیل تر و اصولی تر محصول میگردد. اما با برقراری امکان خرید اینترنتی جار شیشه ای این معضل تا حد بسیار خوبی برطرف گردیده است.

خرید جار شیشه ای

 

قیمت جار شیشه ای

جارهای شیشه ای توسط بزرگترین تولید کننده ی ظروف شیشه ای بسته بندی در ایران یعنی شرکت دینا در انواع مدل های مختلفی همچون:

  • جارهای شیشه ای استوانه ای اتومات
  • جارهای شیشه ای استوانه ای دستی
  • جارهای شیشه ای تپل اتومات
  • جارهای شیشه ای کوزه ای
  • جارهای شیشه ای الماسی
  • جارهای شیشه ای مک کارتی
  • و…

تولید و به صورت اینترنتی و تماس تلفنی به فروش میرساند. به منظور خرید اینترنتی جار شیشه ای از این تولید کننده و اطلاع از قیمت و آشنایی بیشتر با انواع جارهای شیشه ای میتوانید به فروشگاه جار دینا مراجعه نمایید. علاوه بر آن به منظور اطلاع از انواع مدل ها و ابعاد این ظروف به طور دقیق نیز میتوانید به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت مراجعه نمایید. اما علاوه بر جارهای شیشه ای ظروف بسته بندی دیگری نیز وجود دارند که توسط شرکت دینا عرضه میگردند و برای سفارش آن ها باید با بخش فروش شرکت دینا تماس حاصل نمایید. نمونه ای از این ظروف جار پلاستیکی و یا پت است. در ادامه نیز کمی در خصوص تاریخچه این ظروف خواهیم گفت و نکاتی را برای صاحبان بورس فروش جار عنوان خواهیم کرد.

قیمت جار شیشه ای

بورس فروش جار شیشه ای

بورس فروش جار شیشه ای شغلی ست که میتوان از آن با عنوان شغلی پر در آمد یاد کرد اما همانند سایر مشاغل، سختی ها، مشکلات و ضرر و زیان های خود را نیز دارد. به عنوان مثال ارسال ظروف به سرتاسر کشور ممکن است با دشواری روبرو باشد و این قاعده هم در خصوص جارهای شیشه ای و هم در خصوص جارهای پلاستیکی برقرار است. به علت این امر در ادامه اشاره کرده ایم. اما شرکت دینا برای رفاه حال مشتریان خود این زیان های احتمالی را پذیرفته و در حال خمت رسانی در سرتاسر کشور و البته کشورهای همسایه میباشد.

 

جار پلاستیکی

اگر متریال مورد استفاده در ساخت جار، پلاستیک باشد ممکن است در طی فرایند ارسال، با دیدن کمی حرارت و گرمای بیش از حد حالت و فرم خود را از دست بدهد که این اتفاق سبب بی استفاده و ناکارآمدی جارهای ارسال شده میگردد، که در این صورت فروشنده ی جارها متحمل ضرر و زیان می شود و ملتزم است که سفارش را دوباره ارسال کند.

جار پلاستیکی

جار شیشه ای

اگر متریال مورد استفاده در ساخت جار، شیشه و بلورهای شیشه ای باشد ممکن است در طی فرایند ارسال برای مشتریان، شیشه های جار شکسته و یا دچار ترک شوند. که در این حالت نیز مانند جارهای پلاستیکی، که پیش تر به آن پرداختیم، فرستنده یا همان فروشنده جارها مجبور به پرداخت ضرر از جیب خود است.

جار شیشه ای

فروش عمده جار شیشه ای

در کل خرید و فروش جار شیشه ای همان طور که از اسمش مشخص است شیشه ای و شکننده است. و علاوه بر سوددهی های کلانی که دارد، زیان های کلانی هم دارد. به عنوان مثال اگر در بسته بندی های درست انجام نشود، در حین حمل و نقل تمام بار با کوچکترین ضربه شکسته می شود و آسیب میبیند. که ممکن است کمتر توجهی به آن وجود داشته باشد و طبعا نه تنها دیگر سودی از فروش جارهای شیشه ای نمی کنید، که محتمل ضرر هم شده اید.

به نظر شما هنگام فروش جار شیشه ای و پلاستیکی چه نکاتی را باید برای مشتری گوش زد کرد؟

آیا برای شما این امکان وجود دارد که در هنگام فروش جار شیشه ای آن را به شهر های دیگر ارسال کنید؟

پیشنهادات و انتقادات خود را از راه های ارتباطی زیر با ما به اشتراک بگذارید.

فروش عمده جار شیشه ای

تاریخچه جار

ظروف شیشه‌ای از قدیمی‌ترین ظروف بسته بندی مواد غذایی محسوب می‌گردند و ساخت آن‌ها به هزاره‌های قبل از میلاد باز میگردد. در آن زمان در مصر باستان ساخت این ظروف معمول بوده و کره مستحکم‌ترین شکل، استوانه در درجه دوم استحکام و مستطیل ضعیف‌ ترین شکل از نقطه نظر هندسی است به همین دلیل شکل ظروف شیشه‌ای بیشتر به صورت استوانه ای انتخاب شده است.

تاریخچه جار

شفافیت جارهای شیشه

یکی از خواص مهم شیشه خصوصیات نوری آن است بدیهی است که مسئله شفافیت و قابل رویت بودن در بسته موجب جلب توجه خریدار ماده غذایی می‌گردد، ولی این امر خود معایبی دارد مثلا عبور نور مرئی و ماوراء بنفش از شیشه موجب تسریع پاره‌ای واکنش‌های نامطلوب نظیر واکنش‌های اکسیداسیون، تجزیه رنگ‌ها و … می‌شود.

شفافیت جارهای شیشه

خاصیت بی اثری جار های شیشه ای

از مهمترین محاسن ظروف شیشه‌ای خاصیت بی اثر بودن آن از نظر شیمیایی است به عبارت دیگر شیشه در برابر واکنش داخلی بین دیواره خود و ماده غذایی محتوی خود مقاومت نشان می‌دهد.

خاصیت بی اثری جار های شیشه ای

انواع ظروف شیشه‌ای

ظروف جار شیشه‌ای را می‌توان بر اساس اندازه دهانه آن ها به دو گروه اصلی تقسیم بندی کرد:

  •  جار
  •  بطری

 جار:

به ظروف شیشه‌ای دهانه گشاد جار می‌گویند. از جار شیشه‌ای برای بسته بندی غذای کودک، شیر خشک، عسل، قهوه آماده، مربا، ژله، مایونز، ترشی‌ ها و به طور کلی کاربردهایی که پیش از این به صورت مفصل عنوان گردید استفاده می‌شود.

بطری

به ظروف شیشه‌ای گردن باریک بطری می‌گویند. این ظروف دارای تفاوت هایی در کاربرد، مدل و… میباشد که در این مطلب دیگر بدان ها نمیپردازیم اما شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به مطالبی که پیش از در سایت منتشر گردیده اند مراجعه نمایید به عنوان مثال مطلب: