عرضه انواع جار شیشه ای سس ارزان قیمت | انواع شیشه ی سسجار شیشه ای سس یا شیشه ی سس، بسته بندی ای برای انواع سس های مختلف میباشد. جارهای شیشه ای برای بسته بندی و نگهداری محصولات مختلفی به کار میروند که یکی از آن محصولات سس میباشد. اغلب سس های مایونز، سس های گوجه و… توسط جارهای شیشه ای و یا بطری های شیشه ای کوچک بسته بندی میگردند و به فروش میرسند. جار شیشه ای سس و یا همان شیشه ی سس توسط کارخانجات تولیدی جارهای شیشه ای در انواع مختلفی تولید و عرضه میگردند. در ادامه با انواع آن ها و نحوه ی خریدشان آشنا میشویم.

جار شیشه ای سس

جار شیشه ای بهترین بسته بندی برای سس ها میباشد زیرا که
  1. ظروف شیشه ای با مواد درونیشان واکنش نمیدهند و خواص مواد را تغییر نمیدهند.
  2. از خراب شدن سس جلوگیری مینمایند.
  3. برای قرار دادن در یخچال مناسب میباشند.
  4. در سایز های مختلفی تولید میشوند نتیجتا میتواند تمامی تقاضا ها را پوشش دهد.
  5. تنها بسته بندی مورد تائید سازمان غذا و بهداشت جهانی میباشد.
  6. از سلامت کافی برخوردار است.
  7. درب های آن ها در انواع مختلفی عرضه میشوند و به راحتی باز و بسته میگردند.
  8. و…

با توجه به تمام این مزیت ها پیشنهاد میشود ک اگر از تولید کنندگان سس میباشید محصول خود را در جارهای شیشه ای بسته بندی نمایید و اگر از مصرف کنندگان میباشید سس هایی را خریداری نمایید که در جارهای شیشه ای قرار دارند و سلامت آن ها تضمین گردیده است. جار شیشه ای سس در انواع مدل های مختلف تولید میشوند تعدادی از این مدل ها عبارتند از:

  • جار شیشه ای استوانه ای
  • جار شیشه ای میترا (شیشه ی سسی)
  • جار شیشه ای تپل اتومات
  • جار شیشه ای شانا
  • جار شیشه ای کوپ ساده
  • و…

تمامی این مدل ها را میتوانید در کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که این مدل ها حجم های 50 گرمی تا چند کیلویی را شامل میشوند.

جار شیشه ای سس و شیشه ی سس

جار شیشه ای کوچک

جارهای شیشه ای کوچک برای بسته بندی سس ها بسیار کاربردی میباشند. زیرا که بعضی از سس ها به دلیل محدودیت تاریخ انقضا، در مقادیر و حجم های کمی عرضه میگردند. جارهای شیشه ای کوچک علاوه بر بسته بندی سس شامل کاربردهای بسیار دیگری نیز میباشد. و در مدل های بسیار مختلفی هم عرضه میگردند که شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به مطلب جارهای شیشه ای کوچک مراجعه نمایید. به تعداد محدودی از این کاربردها نیز در زیر اشاره کرده ایم:
  • بسته بندی تستر مواد غذایی و محصولات مختلف
  • بسته بندی اشانتیون محصولات
  • بسته بندی محصولات گران قیمتی که در حجم ها اندک عرضه میگردند همانند زعفران، خاویار، ژل رویال و…
  • بسته بندی محصولاتی که برای عرضه به حجم و فضای کمی احتیاج دارند همانند ادویه جات
  • دکور آرایی و استفاده به عنوان ظروف تزئیناتی و زینتی ای چون ظروف تراریوم و…
  • و…
جار شیشه ای سس کوچک

بورس فروش جار شیشه ای

جارهای شیشه ای علاوه بر بسته بندی سس از کاربردهای بسیار دیگری برخوردار است و برای بسته بندی محصولات زیاد دیگری چون عسل، مربا، ترشیجات، خیارشور، زعفران، ادویه جات، حبوبات و… به کار میروند از همین رو گاها به آن ها شیشه مربا، شیشه عسل، شیشه ترشی یا … نیز گفته میشود. بنابر این به دلیل کاربرد فراوان از بورس فروش خوبی برخوردار هستند و از تقاضای بالایی در بازار بهره مند میباشند. شرکت دینا از بزگترین تولید کنندگان جارهای شیشه ای میباشد که به حجم بالایی از تقاضای بازار پاسخ میدهد و جارهای شیشه ای با بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان با مناسب ترین قیمت قرار میدهد. علاوه بر تامین نیاز ایران، در راستای تامین نیاز و پاسخ به تقاضای سایر کشور ها نیز فعالیت مینماید. شرکت دینا امکان خرید برای مشتریان خود را از سراسر کشور فراهم نموده است و اگر شما از مشتریان جارهای شیشه ای و یا صاحبان بورس فروش جار شیشه ای در بازار میباشید میتوانید از طریق یک تماس با شماره های درج شده در زیر این مطلب نیاز خود را تامین و سفارش خود را در محل موردنظرتان تحویل بگیرید.

انواع جار شیشه ای

قیمت جار شیشه ای

قیمت جارهای شیشه ای به موارد بسیار زیاد و متعددی وابسته است. مواردی چون کیفیت، مدل، سایز، قیمت مواد اولیه، زمان خرید، تعداد خرید و… . بنابر این نمیتوان قیمت دقیقی برای آن ها عنوان کرد و اگر مایلید که از قیمت دقیق مطلع شوید میتوانید با شماره های درج شده در زیر این مطلب تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را بیابید.
قیمت جار شیشه ای

مرکز فروش جار شیشه ای در تهران

شرکت دینا که در بالا معرفی گردید به سبب کارخانجاتی که در استان های تهران و اصفهان دارد به عنوان بزرگترین مرکز فروش جار شیشه ای در تهران و در ایران شناخته میشود و انواع جارهای شیشه ای مورد نیاز تهران و سایر شهرستان های ایران را تامین مینماید. مرکز فروش جار شیشه ای دینا در تهران و اصفهان به صورت اینترنتی به مردم خدمت رسانی نموده و انواع ظروف تولیدی خود را به صورت مستقیم در اختیار صنایع، تولید کنندگان خانگی و صنعتی، کارگاه ها، صاحبان بورس فروش جار شیشه ای و… قرار میدهد. به منظور برقراری ارتباط با بخش فروش شرکت دینا، سفارش محصولات مورد نظر خود و یافتن پاسخ سوالاتی که در این مطلب بدان ها پرداخته نشد میتوانید از طریق بخش تماس با مای سایت اقدام نمایید.

مرکز فروش جار شیشه ای در تهران

جار شیشه ای با درب چوب پنبه

لازم به ذکر است که درب ها نیز همراه با جارهای شیشه ایی که از شرکت دینا سفارش میدهید، قابل سفارش میباشند و دارای انواع مختلفی چون:

  • درب های چوب پنبه ای
  • درب های فلزی
  • درب های استیل
  • درب های پلاستیکی
  • درب های کانتینری
  • و…

میباشند. بنابر این میتوانید مطابق با سلیقه و نیاز خود و با شناختی که از این درب ها دارید اقدام به سفارش درب های مورد نظر خود همراه با جارهای شیشه ای مورد نیازتان نمایید. در صورتیکه در خصوص مزایا و معایب هر مدل از درب ها چیزی نمیدانید میتوانید از طریق سرچ کلید واژه ی مربوطه (به عنوان مثال «درب کانتینری») در بخش سرچ سایت به مقالاتی که پیش از این در خصوص معرفی هر کدام از آن ها منتشر شده است دسترسی یابید.