خط تولید فروش جار شیشه ای ارزان به صورت عمده

فروش جار شیشه ای ارزان به صورت عمده یکی از فعالیت های خط تولید کارخانه ها می باشد. خط تولید کارخانه ها به طور مدام در حال تولید و فروش جار شیشه ای به صورت عمده هستند.
به نظر شما چرا کارخانه جات در تولید و فروش جار شیشه ای به صورت عمده تاکید می کنند؟
آیا فرق تولید عمده جار شیشه ای را با تولید جزئی جار شیشه ای می دانید؟

قیمت عمده جار شیشه ای

در گذشته نه چندان دور جار شیشه ای به صورت دستی با دست و به تعداد اندک تولید می شد. این جارها هیچ شکل ظاهری زیبا و به خصوصی نداشت و به صورت ساده و بشکه ای تولید می شد. زیرا خیلی از افراد از خصوصیت ها و استفاده های جار شیشه ای با خبر نبودند. اما امروزه با پیشرفت دانش و سطع تکنولوژی در خط تولید، انواع دستگاه های پیچیده به وجود آمده است. این دستگاه ها به طور اتوماتیک هر تعدادی که بخواهید جار شیشه ای تولید می کند. مزایای دیگری که دارد این است که جارهای شیشه ای با طرح ها و شکل های مختلف و متنوع تولید می کند.

با تولید عمده جار شیشه ای فروش جار شیشه ای به صورت عمده با سود خوبی به طور عجیب روز به زور افزایش پیدا کرد و استفاده از آن ها رواج فراوانی پیدا کرد زیرا که مزایای بسیاری را برای استفاده کنندگان به همراه داشت که در ادامه در خصوصشان بیشتر صحبت خواهیم کرد. از همین رو خیلی از کارخانه جات تولید جزئی فروش جارشیشه ای را دیگر انجام نمی دهند.
در فروشگاه جار مارکت نیز انواع جار های شیشه ای به صورت عمده تولید و عرضه می شود.

قیمت عمده جار شیشه ای

خط تولید جار شیشه ای

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در گذشته تولید جار شیشه ای به صورت دستی بود. اما امروزه با افزایش جمعیت و استفاده افراد از جار های شیشه ای در تمام مصارف، افرادی به تکاپو افتادند که دستگاه هایی را بسارند که بشود جار شیشه ای به صورت عمده تولید شود.
خط تولید جارهای شیشه ای به سه دسته تقسیم می شود.

  1. دستی
  2. نیمه اتوماتیک
  3. تمام اتوماتیک

خط تولید جار شیشه ای

استفاده از جار شیشه ای

در گذشته انسان ها برای نگهداری مواد غذایی از بشکه های سفالی شکل استفاده می کردند اما با گذشت زمان و بالا رفتن علم ظرف های سفالی کنار گذاشته شد و جای خود را به جارهای شیشه ای شکیل و زیبا داد. در ابتدا زنان خانه دار برای استفاده های خانگی مانند شیشه های ترشی، شیشه های مربا و شیشه های عسل و… استفاده می کردند. با افزایش سطح علم افراد از استفاده های زیاد از این جارها توانستند.

جار های شیشه ای با شکل های ظاهری مختلف و سایزهای متفاوت در تمام مصارف تولید کنند.
مانند:

  1. مصارف خانگی
  2. مصارف تولیدی مواد غذایی
  3. مصارف دارویی
  4. مصارف آرایشی بهداشتی
  5. مصارف تزئینات
  6. مصارف صنعتی

جار مارکت قادر است تمام نیازها و سفارشات شما را به تمام اقصی نقاط کشور مانند تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، همدان، دزفول، بوشهر، تبریز و… ارسال کند. استفاده از جارهای شیشه ای در موارد گفته شده مزایای بسیاری را به همراه دارند که تعدادی از این مزایا عبارتند از:

  • حفظ بهداشت و کیفیت کالا
  • عدم تغییر رنگ، طعم و بوی مواد غذایی در این ظروف به سبب عدم واکنش پذیری ظروف شیشه ای
  • حفظ محیط زیست به سبب تجزیه پذیری این ظروف
  • جلب توجه مشتری و جذب مشتری
  • افزایش فروش محصول
  • افزایش صادرات محصول
  • و…

لازم به ذکر است که جارهای شیشه ای به سبب تنوع بالا و ظاهر شکیلی که دارند در بسته بندی کالاها موجب جلب توجه مشتری و افزایش فروش میگردند و از آنجاییکه سایر کشورها به بسته بندی شیشه ای اهمیت فراوانی میدهند صادرات محصولات را نیز تا چند برابر افزایش میدهد.

استفاده از جار شیشه ای

تولید درب جار شیشه ای

در خط تولید علاوه بر جار های شیشه ای، درب هم یکی دیگر از فعالیت های مهم فروشگاه جار مارکت است. درب های تولید شده برای ظروف شیشه ای و ظروف پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.

درب های جار شیشه ای در دسته ها و جنس های مختلفی تولید و توزیع میشوند که تعدادی از این دسته ها عبارتند از:

  1. درب پیچی
  2. درب چفتی
  3. درب چوب پنبه ای
  4. درب استیل
  5. درب فلزی
  6. درب کانتینری
  7. درب تشتک خور
  8. و…

انتخاب نوع درب بستگی به سلیقه و نوع جار شیشه ای مدنظر شما دارد. برای مصرف بعضی از بطری های شیشه ای از چوب پنبه استفاده می شود این مورد بیشتر در کافی شاپ ها و رستوران ها برای تزئینات و زیبایی استفاده می شود.
همانطور که متوجه شدید درب ها در

  1. اندازه و سایز
  2. جنس
  3. رنگ

متفاوتی تولید می شود. و انتخاب آن بستگی به سلیقه ی خریدار دارد. تعدادی از درب های فلزی را میتوانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

تولید درب جار شیشه ای
و همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این نوع درب ها در شش رنگ متنوع تولید می شود که عبارتند از:

رنگ درب ها

  1. رنگ زرد
  2. رنگ بنفش
  3. رنگ طلایی
  4. رنگ نقره ای
  5. رنگ سیاه
  6. رنگ سفیدرنگ درب ها

سایز درب ها

  1. 3 میلی متر
  2. 45 میلی متر
  3. 90 میلی متر
  4. و…سایز درب ها

مرکز فروش ظروف شیشه ای در تهران

در فروشگاه جار مارکت انواع جار شیشه ای که در بالا معرفی گردید با درب های مختلف به صورت عمده به فروش می رسد. این جارهای شیشه ای تولید مستقیم شرکت دینا که بزرگترین تولید کننده ی جارهای شیشه ای در ایران است میباشد و در واقع جار مارکت فروشگاه مستقیم کارخانه میباشد از همین رو جارهای شیشه ای این فروشگاه به قیمت کارخانه توزیع میگردند. به منظور ثبت سفارش، اطلاع از موجودی و قیمت با ما تماس با جارمارکت بگیرید.

از دیگر محصولات تولیدی شرکت دینا میتوان به بطری های شیشه ای و غلاف های حرارتی اشاره کرد. بطری های شیشه ای را میتوانید در انتهای کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت مشاهده نموده و از انواع آن ها به همراه سایزبندی و… شان آگاه گردید. به منظور آشنایی بیشتر با غلاف های حرارتی و جارهای شیشه ای نیز میتوانید به مطالبی که پیش از این در این سایت در خصوصشان منتشر گردیده است مراجعه نمایید. در صورت هر گونه سوال دیگر نیز میتوانید با پشتیبانی تماس حاصل نموده و پاسخ سوالات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.