خرید و فروش انواع جار پت قوطی بطری در این سایت. امروزه برای بسته بندی از انواع مختلفی از ظروف استفاده می شود. ظروف پلاستیکی، شیشه ایی، فلزی، کاغذی و …

اما چگونه می توان از قیمت عمده جار اطلاع پیدا کرد و از کجا می توان تهیه کرد؟

سه نمونه از ظروفی که برای بسته بندی استفاده می شود قوطی، جار، پت می باشند که در فروشگاه های مختلف اینترنتی توسط فروشنده انواع جار خرید و فروش می شود.

ابتدا بهتر است تعریف دقیق تری را در مورد این ظروف داده شود چرا که هنوز هم خریداران بسیاری از این ظروف این سه کلمه را اشتباها به هنگام خرید اعلام می کنند در صورتی که منظورشان چیز دیگری بوده.

در بعضی از مکالمات برای خرید می بینین که خریدار می گوید بطری جار شیشه ایی یا می گوید قوطی جار، قوطی پت یا می گوید پت جار که تمامی این اصطلاحات اشتباه بوده.

در این متن و مقاله سعی کردیم به طور مختصر شما را با این اصطلاحات اشنا کنیم تا به هنگام خرید به اشتباه گفته نشود.

جار چیست

ابتدا ظرف جار را در اینجا معرفی می کنیم. جار ظروفی بسته بندی ایی بوده که شیشه ایی می باشد اما گاها می بینیم که بعضی از خریداران نیز می گویند جار پلاستیکی که اگر بخواهیم تخصصی تر به این موضوع بپرداریم نام جار پلاستیکی پت بوده و ظروف جار از جنس شیشه هستند.

این ظروف دارای شکل های مختلفی هستند و دهانه ی آن ها گشاد است و برای بسته بندی کنسرو ها، رب، عسل، مربا، ترشی و … استفاده می شود.

نمونه ایی از ظروف جار به شکل زیر می باشند:

خرید و فروش انواع قوطی جار پت بطری

خرید و فروش انواع قوطی جار پت بطری

پت چیست

پت ظروف بسته بندی بوده که از جنس پلاستیک است و دلیل نام گذاری آن به دلیل نام مواد اولیه آن یعنی که پلاستیکی شفاف به نام پلی اتیلن و پت مخفف شده ی کلمه ی انگلیسی  polyethylene terephthalate  می باشد.

این ظروف نیز برای بسته بندی انواع ترشیجات، ادویه ها و عسل و … نیز استفاده دارد.

خرید و فروش انواع قوطی جار پت بطری

قوطی

قوطی نیز یکی دیگر از ظروف مورد استفاده برای بسته بندی ایست که گاها دارای جنس فلزی بوده و موارد کاربردی در صنعت غذایی و غیر غذایی دارد.

خرید و فروش انواع قوطی جار پت بطری

 

بطری

بطری نیز برای بسته بندی انواع نوشیدنی ها استفاده می شود و دارای جنس های مختلفی بوده. بطری ها به دو صورت قابل تولید هستند پلاستیکی و شیشه ایی.

خرید و فروش انواع قوطی جار پت بطری

خرید و فروش انواع قوطی جار پت بطری

مراکز فروش انواع جار شیشه ایی و پت پلاستیکی

انواع جار شیشه ایی و پت پلاستیکی در مراکز روش مختلف خرید و فروش می شوند اما از کجا می توان این مراکز را در شهرهای مختلف پیدا کرد. آیا همه ی شهرها دارای این مراکز هستند؟ آیا در این فروشگاه ها تنوع بسیار را می توان دید؟

در شهرهای مختلف فروشگاه های مختلفی از این ظروف بسته بندی جار و پت وجود دارد اما پیدا کردن آن ها دشوار و زمان گیر بوده.

یکی از بهترین راه حل ها برای پیدا کردن این عرضه کننده ها و تولیدکننده ها و فروشندگان جار و پت و بطری استفاده از گوگل هست.

انواع فروشگاه های اینترنتی را می توان در کمترین زمان پیدا کرد و حتی با وجود اینکه در آن شهر شما نباشد با سفارش از طریق اینترنتی و راه های ارسال مختلف مانند باربری سفارش خود را دریافت کنید.