بهترین نوع شیشه های عسل

جار شیشه ای یکی از ظروف بسته بندی و نگهداری مواد است که از گذشته تا کنون تولید می شده اما امروزه با پیشرفت صنعت و فناوری در اشکال و اندازه های مختلف و با کیفیت بالاتر برای بسته بندی ماده های مختلف به طور گسترده در بازار تولید می شود. ما در شرکت جار شیشه ای دینا انواع جار های شیشه ای ایرانی و صادراتی را هم به صورت عمومی برای مردم و هم به صورت خصوصی برای شرکت ها یا برند های خاص تولید می کنیم. برای آشنایی بیشتر با بازار خرید انواع جار با ما همراه باشید.

جار شیشه ای چیست و چه مصارفی دارد؟

جار شیشه ای نوعی ظرف با دهانه ای نسبتا گشاد است که برای بسته بندی و نگهداری انواع مواد به خصوص مواد غذایی به کار می رود. جار شیشه ای از گذشته به روش های دستی تولید می شد که این روش تولید مدت زیادی است که منسوخ شده و تمامی جار های تولید شده ی امروزی به دو روش تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شوند. این دو روش بسته به تیراژ سفارشات راه اندازی می شوند اگر تیراژ سفارشات بالای 1000 عدد باشد یعنی سفارش عمده محسوب شود خط تولید تمام اتوماتیک و اگر تعداد سفارش کمتر از این تعداد باشد یعنی سفارش خرده باشد خط تولید نیمه اتوماتیک راه اندازی می شود. جار های شیشه ای در انواع و اندازه های متفاوت تولید می شود تا بتوانید هر گونه ماده ای را در آن بسته بندی و نگهداری نمایید. موادی که از جار شیشه ای برای بسته بندی آنها استفاده می شود به چند دسته تقسیم بندی می شوند که عبارت اند از:

  1. مواد غذایی
  2. مواد دارویی
  3. مواد آرایشی وبهداشتی
  4. مواد صنعتی و شیمیایی

بیشترین استفاده از جار های شیشه ای در بسته بندی و نگهداری انواع مواد غذایی است از جمله:

  • انواع سس و رب
  • عسل، مربا و مارمالاد
  • انواع ادویه جات
  • میوه ها و سبزیجات خشک
  • چای و قند
  • شکر و نبات
  • حبوبات
  • برنج و جو و غیره.

شما می توانید برای دیدن تمامی محصولات و جار های تولیدی شرکت دینا به قسمت محصولات مراجعه کنید و برای اطلاع از بازار خرید و فروش جار شیشه ای ایرانی از طریق راه های ارتباطی پایان صفحه با ما در تماس باشید.

بازار خرید و فروش جار

جار شیشه ای با کیفیت بالا

یک جار شیشه ای دارای شاخص هایی است که میزان کیفیت آن را مشخص می کند. بنابراین برای اینکه بدانیم جار شیهشیه ای تولید شده که در دست ماست از لحاظ کیفی چگونه است باید به چند نکته توجه کنیم:

  • جار شیشه ای باید کاملا بی رنگ و شفاف باشد یعنی رنگ ان مایل به سبز یا آبی نباشد.
  • جار باید کاملا شفاف و بدون کدری باشد.
  • یک جار با کیفیت هیچ گونه حباب در دیواره و کف ندارد.
  • جار شیشه ای باید بدون نقص و کاملا متقارن باشد.

اگر جار شیشه ای چهار شاخص بالا را دارا باشد به این معناست که در ساخت این جار شیشه ای از مواد درجه یک استفاده شده و دارای بالاترین کیفیت است. جار های شیشه ای که از نظر کیفی درجه یک هستند را برای بسته بندی و نگهداری مواد غذایی سفارش داده شده و استفاده می شوند که عموما گران قیمت تر هستند. ولی جار های شیشه ای که از نظر کیفی کمی پایین تر و درجه دو می باشند را برای بسته بندی مواددیگر مثل مواد آرایشی و بهداشتی یا دارویی و یا شیمیایی استقفاده می کنند که طبیعتا قیمت کمتری دارند.

بازار خرید و فروش جار ایرانی

در بازار خرید و فروش جار های شیشه ای امروزه جار های فانتزی نیز به طور گسترده ای تولید می شوند که هم برای شرکت های تولیدی داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و هم برای صادرات به خارج از ایران استفاده می شوند. برای سفارش جار دلخواه خود با ما در تماس باشید. همچنین می توانید تمامی محصولات شرکت مارا در سایت مشاهده نمایید.