ظرف بسته بندی جار پلاستیکی در این سایت به صورت عمده پخش می شود. ظرف های بسته بندی جار پلاستیکی در بازار با نام دیگری نیز گفته می شود پت پلاستیکی. این ظروف مصرف های مختلفی داشته در بسته بندی انواع مرباها، عسل ها، ترشی ها، ادویه جات و … استفاده می شود.

ظرف بسته بندی جار پلاستیکی

انواع ظرف پلاستیکی جار pet

انواع ظرف پلاستیکی جار یا همان pet در شکل های مختلفی تولید و عرضه می شوند اما چه نوع ظرفی برای محصول شما مناسب تر است؟ آیا شکل ظاهری و نوع بسته بندی در فروش شما تاثیر می گذارد؟ آیا نوع و جنس ظرف اهمیت دارد؟

در جواب به این سوال ها می توان گفت که شما در ابتدا باید برای فروشنده ی این گونه از ظرف های بسته بندی مشخص کنید که برای چه محصولی قرار است که این ظرف را مورد استفاده قرار دهید تا بتواند شما را تا حد امکان راهنمایی کند.

در جواب به سوال دوم که شکل ظاهری چه میزان تاثیری دارد این موضوع بر همگتم مشخص است که زیبایی در بسته بندی می تواند در فروش تاثیر به سزایی را ایفا کند هرچه قدر طرح بسته بندی شما زیبا تر باشد محصول شما را بهتر می تواند معرفی کند.

جنس ظرف بسته بندی نیز اهمیت دارد برای مواد غذایی باید از جنس های مرغوب استفاده کرد چرا که موادغذایی باید از لحاظ بهداشتی در ظرفی ریخته شوند که سلامت آنها به خطر نیوفتد.

برای مواد غیر غذایی نیز بسته به واکنش شیمیایی نوع ظرف و جنس آن مشخص می شود.

شکل ظاهری جارها و پت ها:

  • چهارگوش
  • گرد
  • شش گوش
  • هشت گوش
  • و …

قیمت ظرف جار پلاستیکی پت

قیمت ظرف جار پلاستیکی پت در سال های قبل به نسبت ظروف شیشه ایی بسیار کمتر بود اما در سال 97 با توجه به شرایط حاکم بر بازار دارای نوسانات بسیار شدیدی شد و قیمت آن با شیشه یکسان شد و حتی در بعضی مواقع نیز بیشتر و هم چنین فروش ظرف بسته بندی جار با کمی مشکل مواجه گردید.

اکنون در این سال این انتظار می رود که مانند سال 97 دارای نوسان نباشد.

برای اطلاع از قیمت و طرح و خرید انواع جار با ما در ارتباط باشید.